Аналітична довідка про роботу лікарні за 2024 рік

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
щодо діяльності комунального некомерційного підприємства Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня»
за підсумками 2024 року

У комунальному некомерційному підприємстві “Охтирська центральна районна лікарня” пріоритет – відкритість та прозорість у всьому, що ми робимо. І це логічно, адже лікарня існує, щоб забезпечити якісну, доступну та кваліфіковану медичну допомогу для кожної людини.

💬 Статус кластерної лікарні для нас – не просто назва. Це щоденна відповідальність перед пацієнтами та їхніми родинами. Кожен фахівець, кожен співробітник лікарні усвідомлює: від нашої роботи залежать людські життя. Тому ми постійно вдосконалюємося, щоб підтверджувати свій статус на ділі.

📋 На 2025 рік ми уклали 22 договори з НСЗУ. Завдяки цьому пацієнти можуть отримувати низку послуг безоплатно, відповідно до затверджених медичних пакетів.

💬 За потреби – можна прозоро скористатися платними медичними послугами, виключно в межах правового поля.

📊 Якщо ви хочете дізнатися більше про нашу роботу – пропонуємо ознайомитися з аналітичним звітом за 2024 рік. Це 12 сторінок чесної статистики: скільки пацієнтів ми прийняли, як працювали наші відділення, які послуги надавали, які витрати понесли – усе викладено мовою фактів та цифр.

Комунальне некомерційне підприємство Охтирської міської ради «Охтирська центральна районна лікарня» (далі – Лікарня) є багатопрофільним спеціалізованим лікарняним підприємством, що надає медичні послуги в межах відповідного госпітального округу, відноситься до кластерних закладів охорони здоров’я і спроможне в умовах стаціонарного перебування забезпечити потребу населення в медичному обслуговуванні з найбільш поширених захворювань та станів з впровадженням новітніх стандартів та кращих європейських практик.

Підприємство працює на підставі діючої ліцензії з медичної практики, а також на підставі ліцензії щодо роботи, пов’язаної з обігом наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів і надає виключно ті види медичної практики, які передбачені ліцензією.

Впродовж 2024 року підприємством, відповідно до укладених договорів з НСЗУ надавалась спеціалізована медична допомога по 23 пакетам, що на З пакети більше, ніж в минулому році. А у серпні відповідного року був укладений договір по пакету «Психіатрична допомога дорослим тадітям, яка надається мобільними мультидисциплінарними командами».
Підприємство має у своєму складі консультативну поліклініку (для дорослих і дітей) та 10 стаціонарних відділень з потужністю 350 ліжок, а саме:

  • хірургічне відділення (для дорослих і дітей) -75ліжок;
  • терапевтичне відділення – 60 ліжок;
  • неврологічне відділення (для дорослих і дітей) – 40ліжок;
  • травматолого-ортопедичне відділення (для дорослих і дітей) – 30 ліжок;
  • отоларингологічно-офтальмологічне відділення (для дорослих і дітей) – 25 ліжок;
  • педіатричне відділення – 30 ліжок;
  • інфекційне відділення (для дорослих і дітей) – 20 ліжок;
  • акушерсько-гінекологічне відділення – 31 ліжко;
  • від ділення анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії – 9 ліжок;
  • реабілітаційне відділення (для дорослих і дітей) -30 ліжок.

А також, функціонують відділення:

  • гемодіалізу;
  • екстреної (невідкладної) медичної допомоги;
  • клініко-діагностична лабораторія;
  • рентгенівське;
  • діагностичне;
  • центральна стерилізаційна;
  • відділення по проведенню медичних, профілактичних, наркологічних оглядів та лікування хворих на алкоголізм і наркоманію.

З жовтня 2024 року на базі консультативної поліклініки (для дорослих і дітей) підприємства функціонує центр ментального здоров’я зі штатною чисельністю 5 одиниць мультидисциплінарної команди.

До консультативної поліклініки (для дорослих і дітей) у 2024 році здійснено 153503 амбулаторних відвідувань (проти 149790 відвідувань за 2023 рік), з них до дітей 16036 (проти 20861 дитини за 2023 рік).

До відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги за амбулаторною допомогою звернулись 9394 пацієнта (проти 9113 за 2023 рік), з них 1718 дітей (проти 1635 за 2023 рік).

Реабілітаційним відділенням було проведено 1173 амбулаторних відвідувань.

Проведено на базі консультативної поліклініки (для дорослих і дітей) – оперативних втручань – 2245 (проти 1925 за 2023 рік), з них дітей – 143 (проти 291 за 2023 рік).

До акушер-гінекологів здійснено 16575 (проти 18803 відвідувань за 2023 рік), цитологічно оглянуто – 5346 (проти 3763 жінок минулого року), що становить – 16,0 %.

Захворюваність на злоякісні новоутворення складає по місту – 182/373,2 на 100 тис. населення (проти 130/278,1 на 100 тис. населення). *

На «Д» обліку в кабінеті «Довіра» клініко-діагностичної поліклініки (для дорослих та дітей) перебуває 70 ВІЛ-інфікованих, з них отримує пожиттєву АРТ-терапію – 66 особи.

Військово-лікарською комісією територіального центру комплектування та соціальної підтримки проведено 3700 медичних оглядів військовозобов’язаним особам, виявлено:

– 2144 придатних до військової служби;

– 1290 придатних до служби у військових частинах забезпечення, ТЦК та СП, ВВНЗ, навчальних центрах, закладах (установах), медичних підрозділах логістики, зв’язку, оперативного забезпечення охорони;

– 225 непридатних до військової служби з виключенням з військового обліку;

– 1358 направлено на додаткове обстеження.

Фізіотерапевтичних процедур проведено:
– за 2024 рік – 35601 – 3228 особам, з них – 368 дітям;

– за 2023 рік – 38141 – 1615 особам, з них – 397дітям;

Рентгенівським відділенням проведено:

– за 2024 рік – 48630 досліджень, з них: 13432 флюорографічних досліджень, з них підлітки – 1083, в тому числі КТ досліджень – 7709.

– за 2023 рік – 42629 досліджень, з них: 10367 флюорографічних досліджень, з них підлітки – 887, в тому числі КТ досліджень – 5880.

В діагностичному відділенні проведено:

– ультразвукових досліджень – 37836, з них – 2032 дітей (проти 47065 за 2023 рік, з них – 2392 дітей).

– ендоскопічних досліджень – 1210 (проти 1199 за 2023 р.), а саме (езофагогастродуоденоскопій – 1001 (проти 1066 за 2023 рік), колоноскопій – 209 (проти 125 за 2023 рік), бронхоскопій – 0 (проти 8 за 2023 рік).

Під час обстеження виявлено хворих з онкопатологією – 57 (проти 62 за 2023 рік), з них:
– при дослідженні езофагогастродуоденоскопій – 28 (проти 49 пацієнтів за 2023 рік),
– при дослідженні колоноскопії – 29 (проти 13 пацієнтів за 2023 рік).
– ЕКГ досліджень – 34905 (проти 30886 за 2023 рік).
В клініко-діагностичній лабораторії проведено – 735947 досліджень (проти 733305 за 2023 рік), в тому числі амбулаторних – 314599 (проти 303520 за 2023 рік).

Стаціонарна допомога

За підсумками 2024 року до лікарні госпіталізовано 13801 хворих (проти 11680 хворих за 2023 рік), проведено 126396 ліжко/днів (проти 101517 ліжко/днів за 2023 рік), середня тривалість лікування становить 9,9 діб (проти 8,8 діб за 2023 рік), кількість днів роботи ліжка 361,8 (проти 316,9 за 2023 рік), виконання плану – 105,7 % (проти 93,2% за 2023 рік).

Виписано пацієнтів 13842 (проти 11519 за 2023 рік), із них померло – 324 (проти 292 за 2023 рік).

Проліковано хворих з інфарктом міокарду – 33 (проти 72 за 2023 рік), з них померло – 11 (проти 24 за 2023 рік).

Проліковано хворих з інсультом – 585 (проти 482 за 2023 рік), з них померло – 103 (проти 94 за 2023 рік).

За 2024 рік до відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги за допомогою звернулись і були госпіталізовані 13801 пацієнт (проти 11822 пацієнта за 2023 рік), з них:

– 6521 – за електронними направленнями (проти 5663 за 2023 рік);

– 3298 – за направленням екстреної медичної допомоги (проти 3094 – за 2023 рік);

– 3982 – самозвернення (проти 2996 самозвернення за 2023 рік).

Проліковано у:

– відділенні гемодіалізу – 42 особи, померло – 7 осіб (проти 33 осіб за 2023 рік , померло – 6 осіб).

– терапевтичному відділенні – 2229, з них 59 – померло (проти 1925 за 2023 рік, з них 47 – померло);

– травматолого-ортопедичному відділенні (для дорослих і дітей) – 1277 (проти 1072 за 2023 рік), померло – 0;

– педіатричному відділенні – 1132 (проти 1137 за 2023 рік), померло – 0;

– акушерсько-гінекологічному відділенні – 875 (проти 898 за 2023 рік (акушерська служба – 272 (проти 293 за 2023 рік), померло – 0, гінекологічна служба – 603, з них – 2 померло (проти 605 за 2023 рік, з них -1 померла);

– відділенні анестезіології з ліжками для інтенсивної терапії – 109, з них померло – 71 (проти 122 за 2023 рік, з них померло – 93);

– хірургічному відділенні (для дорослих і дітей) – 3387, з них 71 померло (проти 2530 за 2023 рік, з них 42 померло);

– інфекційному відділенні (для дорослих і дітей) – 899, з них – 24 померло (проти 6?6 за 2023 рік, з них – 25 померло);

– отоларингологічно-офтальмологічному відділенні (для дорослих і дітей) – 1372, померло – 0 (проти 1139 за 2023 рік, з них 1 помер);

– неврологічному відділенні (для дорослих і дітей) – 2167, з них – 97 померло, (проти 1840 за 2023 рік, з них – 83 померло).

Оперативна діяльність лікарні

Лікарня має операційний блок з 4 операційними, всі вони оснащені відповідною сучасною апаратурою, а також при проведенні оперативних втручань застосовуються високотехнологічні методи лікування шляхом впровадження лапароскопії та металоостеосинтезу.

Загальна кількість оперативних втручань за підсумками 2024 року становить – 3796 (проти 3482 за 2023 рік), з них:

  • 1447 хірургічних (проти – 1348 за 2023 рік);
  • 285 гінекологічних (проти – 416 за 2023рік);
  • 132 пологових (проти – 135 за 2023 рік);
  • 1045 травматолого-ортопедичних (проти – 871 за 2023 рік);
  • 662 отоларингологічних (проти – 568 за 2023 рік);
  • 225 офтальмологічних (проти – 144 за 2023 рік);

Кількість померлих після операції – 7 (проти 3 за 2023 рік), післяопераційна летальність — 0,2 (проти 0,08 за 2023 рік), в тому числі при гострій патології – 0.

Крім того проведено 179 пологів (проти 195 пологів за 2023 рік), із них 47 кесаревих розтинів (проти 48 кесаревих розтинів за 2023 рік), народилось живих дітей – 178 (1 дитина – мертвонароджена), (проти 194 за 2023 рік, 2 дитини – мертвонароджені).

Телемедицина

З метою якісного надання медичного обслуговування та рівного доступу до медичних послуг підприємством (в особі директора) був підписаний договір про співпрацю з комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради «Сумська обласна клінічна лікарня» щодо надання медичних послуг з використанням телемедицини. На сьогодні в лікарні створено кабінет телемедицини. Обладнання. кабінету являє собою комплекс апаратури та програмного забезпечення, що є багатопрофільним та багатозадачним робочим місцем фахівця. Передбачено можливість вводу, архівації, зберігання, виводу та пересилання даних до кабінету медичної інформації.

Зі створенням кабінету телемедицини для пацієнтів з’явилась можливість отримати кваліфікований висновок спеціаліста, не від’їжджаючи до обласного центру. Це заощаджує кошти пацієнта, час, а інколи – і здоров’я.

Кадрове забезпечення

Станом на 1 січня 2024 року в лікарні працювало:

– 103 лікаря, з них:

– 22 з вищою кваліфікаційною категорією;

– 24 з першою;

– 11 з другою;

– 46 мають сертифікат-лікаря-спеціаліста відповідно;

– 321 молодший спеціаліст з медичною освітою, з них:

– 127 з вищою кваліфікаційною категорією;

– 63 з першою;

– 49 з другою’. *

Станом на 01.01.2025 р. час працює:

– 115 лікарів, з них:

– 23 з вищою кваліфікаційною категорією;

– 24 з першою;

– 9 з другою;

– 48 мають сертифікат-лікаря-спеціаліста;

– 319 молодших спеціалістів з медичною освітою, з них:

– 117 з вищою кваліфікаційною категорією;

– 60 з першою;

– 41 з другою.

Актуальним залишається питання щодо неукомплектованості лікарями- спеціалістами:

  • лікарем-анестезіологом;
  • лікарем-хірургом;
  • лікарем-рентгенологом;
  • лікарем-онкологом;
  • лікарем з медицини невідкладних станів;
  • лікарем-педіатром-неонатологом;
  • лікарем-педіатром;
  • лікарем-невропатологом;
  • лікарем-кардіологом;
  • лікарем-психіатром;
  • лікарем-наркологом;
  • лікарем-офтальмологом.

Молодшими спеціалістами з медичною освітою відповідного фахового та кваліфікаційного рівня лікарня забезпечена в повному обсязі.

З серпня 2024 року в лікарні працює 7 лікарів-інтернів з наступних спеціальностей:

  • внутрішні хвороби;
  • педіатрія;
  • акушерство, і гінекологія;
  • офтальмологія;
  • хірургія (в тому числі 1 інтерн, який навчається на контрактній основі).

Фінансове забезпечення підприємства

Загальний обсяг фінансових надходжень підприємства за 2024 рік становить -194 млн.425,8 тис. гривень,із них:

– від Національної служби здоров’я України за програмою медичних гарантій -163 млн.357,6 тис. гривень, що на 48 млн. 302,7 тис.грн більше за надходження 2023 року;

– кошти місцевих бюджетів – 25 млн. 344,5 тис. грн.;

– кошти від надання платних медичних послуг та орендної плати – 5 млн. 418,8 тис. грн.;

– благодійна допомога коштами – 304,9 тис. грн.

Кошти отримані від НЗСУ використані на загальну суму 159 млн.080,2 тис.грн, а саме на:

– 118 млн.710,0 тис. гривень на заробітну плату з нарахуваннями, що становить74,6 % від загальних витрат;

– 24 млн. 559,4 тис. гривень на медикаменти та вироби медичного призначення, що становить 15,5 % від загальних витрат;

– 2 млн.564,5 тис. гривень на продукти харчування, що становить 1,6 % від загальних витрат;

– З млн. 210,5 тис. гривень на придбання дороговартісного обладнання, що становить 2,0 % від загальних витрат;

– 669,2 тис. гривень на проведення капітального ремонту приміщення для встановлення нового комп’ютерного томографу, що становить 0,4 % від загальних витрат;

– 9 млн. 366,6 тис. гривень, що становить 5,9 % від загальних витрат на інші витрати (оплата послуг за договорами, ремонт медичного обладнання, обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, придбання паливно- мастильних матеріалів, господарчих товарів, миючих засобів, запчастин для автомобілів, повірка медичного обладнання та засобів обліку, обслуговування пожежної та охоронної сигналізації, оплата за утилізацію медичних відходів, витрати на відрядження, придбання обладнання, проведення капітальних ремонтів обов’язкове страхування від нещасних випадків на транспорті, навчання з охорони праці та безпечної експлуатації електроустановок, теплових мереж, відшкодування Пенсійному фонду витрат по виплаті пенсій, оплата податків та зборів та інші витрати пов’язані з наданням медичної допомоги).

Підприємство отримало кошти з бюджетів:

Охтирської міської територіальної громади у сумі – 21млн. 000,4тис, грн,а саме на:

– 2 млн. 296,5 тис.грн. – придбання виробів медичного призначення для проведення гемодіалізу;

– 16 млн. 577,4 тис.грн. – оплата комунальних послуг та електроносіїв;

– 29,0 тис.грн. – оплата послуг ТРК «Охтирка»;

– 397,5 тис.грн. – придбання дизпалива для дизельгенераторів;

– 1 млн. 700,0 тис.грн. – виплата одноразової премії працівникам за високопродуктивну та якісну роботу в умовах військового стану відповідно до затвердженої програми місцевих стимулів на 2024 рік;

Чернеччинської територіальної громади у сумі 2 млн. 600 тис. грн. – придбання медикаментів та виробів медичного призначення.

Кролевецької територіальної громади субвенція у сумі 140 тис.грн. – відшкодування витрат – за послуги з демонтажу комп’ютерного томографу.

Комишанської територіальної громади у сумі 1 млн. 580,7 тис.грн. на:

– 1 млн. 070,7 тис.грн. – заробітна плата з нарахуваннями;

– 10,0. тис.грн. – канцтовари;

– 500,0 тис.грн. – медикаменти та вироби медичного призначення.

23,4 тис.грн. субвенція з Державного бюджету України, яка направлена на виплату заробітної плати медичним працівникам залученим для проведення оглядів водіїв з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції.

Витрачено власні кошти, отримані від надання платних медичних послуг, орендної плати на загальну суму – 4 млн. 111,5 тис.грн., а саме на:

– 2 млн. 515,5 тис.грн. – заробітна плата з нарахуваннями, що становить 61,2 % від загальних витрат;

– 89,2 тис.грн. – витрати на медикаменти та вироби медичного призначення, що становить – 2,2 % від загальних витрат;

– 1 млн. 353,5 тис.грн. – господарчі витрати – оплата послуг за поточні ремонти, виготовлення проектно-кошторисної документації на проведення капітального ремонту частини приміщення консультативної поліклініки (для дорослих і дітей), здійснення платежів до бюджету, проведення психіатричних медичних оглядів працівників та інші витрати, що становить – 32,9 % від загальних витрат;

– 153,3 тис.грн. – придбання обладнання, що становить – 3,7 % від загальних витрат.

Кошти благодійної допомоги використані у сумі – 212,3 тис.грн. на господарські потреби та придбання виробів медичного призначення.

Протягом 2024 року підприємство отримало безкоштовно обладнання від благодійників на загальну суму – 20 млн. 256,8 тис.грн., зокрема:

– 5 апаратів ШВЛ на суму – 8 млн. 113,7 тис.грн;

– 2 дефібрилятори на суму -52,2 тис.грн;

– З генератори на суму-1853,3 тис.грн;

– 1 професійну стельову платформу нервово-м’язової стимуляції та відновлення RedcordWorkstationProfessional на суму – 355,0 тис.грн;

1 пристрій неонатальний для фототерапії на суму -34,7 тис.грн

– 1 набір зовнішнього фіксатора, OrtthofixGalaxy, 93003 MSF на суму – 443,6 тис.грн;

– програмно-технічний комплекс BalanceTrainer на суму – 159,8 тйй.грн;

– 6 електрокардіографів на суму -149,2 тис.грн:

– інфузійний насос на суму- 20,4 тис.грн:

– 2 дзеркала коригуючих для реабілітації на суму 61,7 тис.грн

– 28 ноутбуків на суму -749,0 тис.грн.:

– апарат для корекції порушень великої і дрібної моторики м’язів верхньої кінцівки PABLO на суму – 453,6 тис.грн;

– пристрій пасивної мобілізації переломів після остеосинтезута мобілізація суглобів стопи після оперативного або іншого лікування модель BREVA на суму -276,0 тис.грн;

– пристрій пасивної мобілізації плечових суглобів CENTURA на суму – 472,5 тис.грн;

– пристрій пасивної мобілізації колінних суглобів SPECTRA на суму – 246,7 тис.грн;

– 7 моноблоків ARTLINE на суму – 203,3 тис.грн;

– 1 тренажер для м’язів на суму- 90,0 тис.грн і цифрову діагностичну систему візуалізацїі на суму-97,7 тис.грн

– 2 системи TESLA Powerwall 2 АС в комплекті на суму – 467,8 тис.грн;

– 8 приліжкових монітора пацієнта 12 CreativeMedicalK12 BASE на суму – 252,0 тис.грн;

– З приліжкових монітора пацієнта 12 CreativeMedical в комплекті зі стійкою для монітора К12 BASE на суму – 103,5 тис.грн.;

– бездротовий ультразвуковий апарат Atlas на суму – 151,3 тис.грн.;

– портативна електростанція з обладнанням радіо доступу на суму – 44,6 тис.грн;

– З ДБЖ безперервної дії на суму – 71,4 тис.грн.;

– 5 ліжок пацієнта на суму – 21 8,9 тис.грн;- 3 н

осилок перевезення пацієнта на суму- 72,7 тис.грн;

– 5 функціональних ліжок на суму- 157,1 тис.грн;

– кондиціонер на суму -31,5 тис.грн;
– багатофункціональний пристрій на суму – 27,7 тис.грн.

– електрохірургічний блок bipolar 400W (GIMA-DIATERMO MB 400D) HighPower на суму – 211,6 тис.грн.;

– дефібрилятор портативний на суму-49,0 тис.грн;

– спектрофотометр на суму -55,0 тис.грн;

– апарат наркозно-дихальний на суму-698,0 тис.грн

– З автомобіля швидкої.медичної допомоги – 3 млн. 812,0 тис.грн.

Окрім обладнання від благодійників протягом 2024 року підприємством було отримано товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 14 млн. 007,8 тис.грн., а саме:

– медикаментів та виробів медичного призначення на суму – 8 млн. 254,9 тис.грн.;

– продуктів харчування на суму – 571,1 тис.грн.;

– медичного інструментарію, пристосувань та пристроїв на суму – 1 млн. 330,3 тис.грн.;

– кліматичного обладнання на суму – 209,1 тис.грн.;

– пральних та сушильних машин, водонагрівачів на суму – 209,6 тис.грн.;

– м’якого інвентарю на суму – 1 млн. 828,6 тис.грн.;

– оргтехніки на суму – 136,2 тис.грн.;

– меблів на суму – 585,7 тис.грн.;

– господарчих товарів на суму – 882,3 тис.грн.

В централізованому порядку підприємство безкоштовно отримало обладнання на загальну суму – 10 млн. 038,3 тис.грн, в тому числі:

– комп’ютерний томограф Optima СТ520;

– апарат наркозно-дихальний WATO EX-55 Pro;

– стіл реабілітаційний для терапії (широкий) Модель: НВ 6210;

– 2 кушетки реабілітаційних для терапії Модель: SD-10.

– 4 реабілітаційного обладнання.

Закуплено за рахунок

– власних коштів підприємства (коштів НСЗУ) обладнання на загальну суму 3 млн. 302,6 тис.грн., в тому числі:

– електрокардіограф на суму – 25,6 тис.грн;

– стіл операційний на суму – 93,3 тис.грн.;

– автоматичний проектор знаків на суму – 62,3 тис.грн. ;

– ноутбук на суму – 20,3 тис.грн;

– телевізор на суму – 21,1 тис.грн;

– комплекс електронейроміографічний комп’ютерний на суму – 541,5 тис.грн.

– аналізатор сечі на суму – 105,0 тис.грн;

– коагулометрнапівавтоматичний на суму – 115,0 тис.грн;

– стабілізатор на суму – 161,6 тис.грн;

– система збереження електроенергії з акамуляторнимибатареями (АКБ) та комплектом для монтажу на суму – 1 млн. 281,00 тис.грн.;

– З кондиціонера на суму – 62,3 тис.грн.;

– аналізатор електролітів на суму – 1 89,1 тис.грн.;

– цифровий отоскоп на суму – 36,1 тис.грн.;

– пульсоксиметр на суму – 90,4 тис.грн.;

– комп’ютер в зборі на суму – 26,0 тис.грн.

– центрифуга медична PC-6 PLASMA3 ротором РК 4×1200 на суму – 472,0 тис.грн.

– власних коштів підприємства на загальну суму – 296,8 тис.грн., в тому числі:

– систему за Холтером SW 3/12 Professional на суму – 115,0 тис.грн.;

– насос інфузійний «Біомед» ME 600 на суму – 31,5тис.грн.;

– монітор пацієнта «Біомед» ВМ800А (з сенсорним екраном) на суму – 78,7тис.грн.;

– термостат сухоповітряний ТС-80 на суму – 40,4 тис.грн.;

– кондиціонер на суму – 31,2 тис.грн.

Протягом 2024 року підприємством проведено капітальний ремонт приміщення в якому встановлено комп’ютерний томограф Optima отриманий в централізованому порядку на суму – 812,8 тис.грн.

Власними силами проведено поточний ремонт приміщення консультативної поліклініки, де відкрито Центр ментального здоров’я.

Харчування пацієнтів, що знаходилися на стаціонарному лікуванні забезпечувалося за рахунок:

– коштів НСЗУ на суму – 2 млн. 564,5 тис.грн.;

– рахунок благодійників на суму – 571 тис.грн.

Благодійниками надавалися, для харчування пацієнтів, овочі, молоко, м’ясо, крупи, мука, соняшникова олія та інше.

Середня вартість харчування військовослужбовців становила 92,5 грн. за 1 ліжко-день, що вище від витрат на харчування звичайних пацієнтів – на 59,96 грн. (середня вартість звичайного пацієнта становить 32,54 грн.).

Проблемні питання

Для поліпшення медичного обслуговування населення, розширення спектру медичних послуг КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» необхідно сучасне медичне обладнання, провести будівництво нових приміщень, здійснити реконструкцію та капітальний ремонт наявних будівель відповідно до державних будівельних норм. Для цього необхідно здійснити:

  • переоснащення частини підземної тепломережі на території КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою вул.Петропавлівська 15, яка забезпечує функціонування будівель та споруд лікарні;
  • реконструкцію будівлі терапевтичного, реабілітаційного відділень з проведенням термомодернізації за адресою: Сумська обл., м.Охтирка, вул.Петропавлівська, [5» (будівлю введено в експлуатацію в 2003 році, але під час будівництва не було передбачено теплоізолюючих заходів);
  • реконструкцію будівлі консультативної поліклініки з проведенням термомодернізації за адресою: Сумська обл., м. Охтирка, вул.Петропавлівська 15» (будівлю консультативної поліклініки введено в експлуатацію в 2000 році, але під час будівництва не було передбачено теплоізолюючих заходів);
  • реконструкцію будівлі інфекційного відділення КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» з проведенням робіт по термомодернізації будівлі;
  • реконструкцію водогінно-каналізаційної системи та будівництвом очисних для автономної очистки стоків за адресою: Сумська обл., м.Охтирка, вул.Сумська 57 (інфекційне відділення КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» розташоване в будівлі побудованій в 1912 році, що довгий час експлуатувалося та потребує на даний час здійснення реконструкції та проведення цілого ряду робіт, що повинні відповідати Державним будівельним нормам; на даний час будівля інфекційного відділення потребує проведення реконструкції та проведення робіт по утепленню фасадів, переоблаштуванню внутрішніх систем теплопостачання, водогінно-каналізаційної системи, електромережі);
  • реконструкцію приміщення в будівлі КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ» за адресою: Сумська обл., м.Охтирка, вул. Петропавлівська, 15 (дану реконструкцію необхідно провести у відповідності з ДБН для розміщення апарату МРТ, це дасть можливість розширити спектр діагностичних медичних послуг);
  • капітальний ремонт по облаштуванню 2 входів в підвальне приміщення в п’ятиповерховій будівлі головного корпусу за адресою: Сумська обл., м.Охтирка, вул.Петропавлівська, 15 (при будівництві п’ятиповерхової будівлі головного корпусу не було враховано пішохідний вхід в підвальне приміщення (укриття); на даний час вирішення даного питання є необхідним для забезпечення життя та здоров’я пацієнтів та працівників; для цього необхідно облаштувати (прибудувати) два входи з будівлі Головного корпусу в підвальне приміщення (укриття);
  • встановити та облаштувати системи адресної пожежної сигналізації, керування евакуюванням системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлях та приміщеннях КНП ОМР «Охтирська ЦРЛ»;
  • придбати медичне обладнання. Орієнтовна вартість необхідного обладнання становить 123 мли. 664,0 тис.грн.;
  • придбати три автомобіля орієнтовною вартістю 5 млн. 826,0 тис.грн.

Діяльність підприємства у 2025 році буде направлена на:

– продовження співпраці з НСЗУ та укладання додаткових договорів про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій;

удосконалення медичної допомоги і підвищення її доступності для всіх верств населення, підвищення якості надання медичної допомоги на вторинному рівні;

– забезпечення лікарні сучасним медичним обладнанням;

раціональне використання наявних кадрових, фінансових та матеріальних ресурсів;

продовження заходів направлених на раціональне використання ліжкового фонду, моніторинг виконання планових показників з внесенням відповідних коректив по їх покращенню;

– удосконалення надання паліативної та реабілітаційної допомоги;

– підвищення ефективності роботи підприємства шляхом забезпечення комфортних умов перебування пацієнтів, моніторингу ступеню задоволеності пацієнта з дотриманням етики та деонтології.

– отримання нової спеціалізації пікапів та розширення переліку надання медичних послуг.

Ми працюємо відкрито, відповідально і з турботою про кожного. Дякуємо за довіру!
Директор
Ігор ГРЕСЬКО

Поширити в соцмережах

Прокоментуйте першими

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *