Дотримання Міжнародного зведення правил маркетингу замінників грудного молока є обов’язковим до виконання у всіх закладах, які надають медичну допомогу матерям і дітям.
- В медичному закладі недопущено рекламу продуктів, тобто недопущено демонстрацію продуктів, плакатів, календарів, поширення рекламних матеріалів що стосується замінників грудного молока. Забороняється залучать медичних сестер або інших співробітників, оплачуваних компанією.
- Фірми – виробники замінників грудного молока не повинні надавати подарунки або зразки своєї продукції медичним працівникам. Фінансова підтримки і стимули не повинні створювати конфлікти інтересів.
- Недопущення безкоштовних або недорогих поставок замінників грудного молока для будь-якої частини охорони здоров’я.
- Інформаційні матеріали, які виробляють кампанії, повинні мати інформацію на користь та переваги грудного вигодовування.
- Матері і населення в цілому не повинні стикатися з рекламою або будь-яким іншим способом просування продуктів, які належать до сфери МЗП.
- Ніякі зразки продуктів, що належать до сфери МЗП, не повинні надаватися вагітним жінкам, матерям або членам їхніх сімей.
- На етикетках замінників грудного молока не повинно бути зображення малюків, що ідеалізують дитячі суміші і термінів «подібно материнському», а також повинні бути зазначені переваги грудного вигодовування.
- Заборонено розповсюдження зразків сумішей для харчування немовлят, аксесуарів для штучного вигодовування (соски, пустушки, пляшечки), буклети з рекламою цих продуктів.
Вживання штучних замінників грудного молока створює додаткові ризики в умовах надзвичайних ситуацій. До речі, можна додатково почитати, як зберегти грудне вигодовування і чому це так важливо.