Міжнародний кодекс маркетингу замінників грудного молока – засіб захисту та пропаганди грудного вигодовування.

Дотримання Міжнародного зведення правил маркетингу замінників грудного молока є обов’язковим до виконання у всіх закладах, які надають медичну допомогу матерям і дітям. 

  1. В медичному закладі недопущено рекламу продуктів, тобто недопущено демонстрацію продуктів, плакатів, календарів, поширення рекламних матеріалів що стосується замінників грудного молока. Забороняється залучать медичних сестер або інших співробітників, оплачуваних компанією.
  2. Фірми – виробники замінників грудного молока не повинні надавати подарунки або зразки своєї продукції медичним працівникам. Фінансова підтримки і стимули не повинні створювати конфлікти інтересів.
  3. Недопущення безкоштовних або недорогих поставок замінників грудного молока для будь-якої частини охорони здоров’я.
  4. Інформаційні матеріали, які виробляють кампанії, повинні мати інформацію на користь та переваги грудного вигодовування.
  5. Матері і населення в цілому не повинні стикатися з рекламою або будь-яким іншим способом просування продуктів, які належать до сфери МЗП.
  6. Ніякі зразки продуктів, що належать до сфери МЗП, не повинні надаватися вагітним жінкам, матерям або членам їхніх сімей.
  7. На етикетках замінників грудного молока не повинно бути зображення малюків, що ідеалізують дитячі суміші і термінів «подібно материнському», а також повинні бути зазначені переваги грудного вигодовування.
  8. Заборонено розповсюдження зразків сумішей для харчування немовлят, аксесуарів для штучного вигодовування (соски, пустушки, пляшечки), буклети з рекламою цих продуктів.

Вживання штучних замінників грудного молока створює додаткові ризики в умовах надзвичайних ситуацій. До речі, можна додатково почитати, як зберегти грудне вигодовування і чому це так важливо.

Поширити в соцмережах
Перейти до вмісту